Arată versiune īntreagă : Script games - caut partener
indesign
14.01.2009, 08:53
De mult vreau sa fac un site de jocuri. Din pacate iti trebuie foarte multa munca. Am gasit un joc 100% gratuit pe care as vrea sa dezvolt. Pentru asta as avea nevoie de un foarte bun programator, eu m-as ocupa de imagine, cum sa arate. Au si forum unde chiar iti dau sfaturi cum sa-l dezvolti. Deocamdata pun aici e scriptul sa poata oricine vedea. Daca folositi trebuie doar pus banerul lor pe site pentru ca e open source. Daca cineva ar fi interesat in dezvoltarea lui, poate gasim o cale sa colaboram.
http://www.chipmunk-scripts.com/page.php?ID=16
roscabgdn
14.01.2009, 16:45
nu sunt programator dar ma descurc cu modificarea scripturilor....adica am mai facut si cam stiu cu ce se mananca...nu cunosc scriptul respectiv...dar pot sa te ajut :P chiar mi-ar face placere
sa zicem ca ma ofer eu, ce as avea de castigat din asta?
indesign
14.01.2009, 17:42
sa zicem ca ma ofer eu, ce as avea de castigat din asta?
Ce ai vrea sa castigi din ea?
Poate ai nevoie si tu de un design sau alta unde pot eu sa te ajut.
Sau ne putem gandi la un parteneriat la joc, impartim reclamele etc?
NU cred ca te va ajuta cineva
indesign
14.01.2009, 18:41
Lasa asta pe seama mea :smile: nici nu m-am gandit ca cineva acuma o sa sara de bucurie ca vede o oportunitate care ar putea ocupa in viata lui ceva timp si asta pentru un beneficiu care nu promite foarte mult. Cel putin nu in acest moment. Imi pare rau ca nu pot promite mai mult decat am facut, pentru ca nu doresc sa fac promisiuni pe care poate nu le pot onora.
Usa este deschisa, putem discuta, poate putem gasi o moneda de schimb la servicii :)
Oricum deocamdata nu ma grabesc.
se castiga ceva la faza asta ? sau doar experienta?
Daca citesti cu atentie cele descrise de indesign, ai sa gasesti singur raspunsul si nu trebuie sa faci posturi fara sens. ...cine citeste, este evident in avantaj.
Cu stima
roscabgdn
17.01.2009, 11:57