Arată versiune īntreagă : sitebuilder
Am folosit foarte mult timp WYSIWYG Web Builder, mi se foarte bun pentru incepatori si foarte usor. Din pacate pentru ultimele versiuni nu am licenta si nu-l pot folosi cum trebuie...
Ce astfel de sitebuildere recomandati ?
Stiu ca si yahoo are un sitebuilder...
Sunt tot felul de sitebuilder-ere, mai ales in momentul in care iti faci un site de genul nume.host.com - de obicei au ele tot felul de unelte incluse pentru a-ti construi site-ul... altfel as recomanda WebPage Maker, WebBuilder 5, Page Breeze, Xara Web Style, Dynamic HTML Editor, si ar mai fi... pana si Yahoo are sitebuilder :) (YahooSitebuilder) - toate astea sunt pentru incepatori si sunt usor de folosit (toate folosesc WYSIWYG)
Am folosit foarte mult timp WYSIWYG Web Builder, mi se foarte bun pentru incepatori si foarte usor. Din pacate pentru ultimele versiuni nu am licenta si nu-l pot folosi cum trebuie...
Ce astfel de sitebuildere recomandati ?
Stiu ca si yahoo are un sitebuilder...
Web page maker ti-l recomand cu placere....e foarte usor pentru incepatori si ofera multe avantaje;) dak vrei id: lorenzo_voicila
dar de dreamwaver ce zice-ti e cam greoi pentru un incepator ...dar e destul de bun...
rayden85
08.12.2008, 21:41
sie u folosesc web page maker si sunt f multumit de el am facut cu el www.salinapraid.tk , www.rotube.net http://fiorela.go.ro/ http://webfriends.go.ro/ http://raydenoffice.go.ro/ si www.doipurcei.as.ro doar cu web page maker este f bun si f simplu
rayden, poti sa faci si tu un post fara vreun link de la siteurile tale? numai in asta sunt 6 link-uril. mie mi se pare spam.
acum sa revenim la subiect, eu folosesc si recomand dreaweaver dar ca alternativa atunci cand iti expira poti folosi notepad2 e si el destul de bun, cel putin eu il folosesc cate odata:P
rayden85
09.12.2008, 08:09
imi cer scuze , vroiam doar sa ii arat niste exemple