PDA

Arată versiune īntreagă : sitebuilder

VMBco
12.11.2008, 22:02
Am folosit foarte mult timp WYSIWYG Web Builder, mi se foarte bun pentru incepatori si foarte usor. Din pacate pentru ultimele versiuni nu am licenta si nu-l pot folosi cum trebuie...

Ce astfel de sitebuildere recomandati ?

Stiu ca si yahoo are un sitebuilder...

DaBoss
12.11.2008, 22:15
Sunt tot felul de sitebuilder-ere, mai ales in momentul in care iti faci un site de genul nume.host.com - de obicei au ele tot felul de unelte incluse pentru a-ti construi site-ul... altfel as recomanda WebPage Maker, WebBuilder 5, Page Breeze, Xara Web Style, Dynamic HTML Editor, si ar mai fi... pana si Yahoo are sitebuilder :) (YahooSitebuilder) - toate astea sunt pentru incepatori si sunt usor de folosit (toate folosesc WYSIWYG)

AudioIn
19.11.2008, 19:30
Am folosit foarte mult timp WYSIWYG Web Builder, mi se foarte bun pentru incepatori si foarte usor. Din pacate pentru ultimele versiuni nu am licenta si nu-l pot folosi cum trebuie...

Ce astfel de sitebuildere recomandati ?

Stiu ca si yahoo are un sitebuilder...

Web page maker ti-l recomand cu placere....e foarte usor pentru incepatori si ofera multe avantaje;) dak vrei id: lorenzo_voicila

djallyn
08.12.2008, 14:27
dar de dreamwaver ce zice-ti e cam greoi pentru un incepator ...dar e destul de bun...

rayden85
08.12.2008, 21:41
sie u folosesc web page maker si sunt f multumit de el am facut cu el www.salinapraid.tk , www.rotube.net http://fiorela.go.ro/ http://webfriends.go.ro/ http://raydenoffice.go.ro/ si www.doipurcei.as.ro doar cu web page maker este f bun si f simplu

zyxxx
09.12.2008, 00:06
rayden, poti sa faci si tu un post fara vreun link de la siteurile tale? numai in asta sunt 6 link-uril. mie mi se pare spam.
acum sa revenim la subiect, eu folosesc si recomand dreaweaver dar ca alternativa atunci cand iti expira poti folosi notepad2 e si el destul de bun, cel putin eu il folosesc cate odata:P

rayden85
09.12.2008, 08:09