Se dau siteurile "x" si "y", unde ambele sunt pe aceeasi nisa, acelasi keyword. site-ul "x" are (in webmaster tools) un numar de (sa zicem) 100.000 de backlink-uri, in timp ce siteul "y", are doar 75.000.
Sa inteleg ca site-ul "x" va fi pozitionat inaintea siteului "y", pentru ca are mai multe backlink-uri?
Eu sunt incepator in lucru asta si, de asta intreb:
Daca concurentii mei au "x" backlink-uri, si eu voi avea mai multe ca ei, ma va afisa inaintea lor, la aceleasi cautari?
Stiu ca nu conteaza doar backlink-urile, dar ajuta si astea intr-un fel, nu?
Scriu despre galaxy s3
Nu conteaza doar numarul de link-uri.
Conteaza mai mult calitatea site-urilor care dau link catre tine si de asemenea relevanta link-urilor tale pe paginile respective.
De exemplu tu daca ai un site pe medicina, 10 backlink-uri pe alte site-uri de medicina vor fi mai puternice decat 100 backlink-uri pe nisa auto. Numerele si nisele sunt puse doar sa intelegi ce vreau sa spun.
Off: Isshmen ai lipsit la orele de optimizare SEO de pe cwr.
On: unul din multele criterii pe baza carora functioneaza algoritmul Google il reprezinta backlink-urile. Din experienta si din ce am citit pot sa spun ca, conteza calitatea lor nu numarul.
Ce inseamna link-uri de calitate: site-uri cu page rank mare, continut apropiat de cel al site-ului tau, aceeasi limba pt. site, aceeasi acoperire geografica (data de tld), site-uri cu un numar mic de link-uri externe do follow, site-uri cu continut bogat, autentic si care este imbogatit cat mai des, site-uri "bine vazute" de motoarele de cautare.
Ce inseamna link-uri obisnuite: cele 100.000 de link-uri pe care le au concurentii tai.
Experiment personal: cu un numar mult mai mic de link-uri am pozitionat un site mai sus in SERP decat un concurent cu un nr. mai mare de link-uri. In plus de asta si PR obtinut era mai mare.
Eu unul as evita si backlink-urile in Footer.
Intr-un fel stiam asta. Dar ma gandeam ca si numarul lor ajuta la ceva :D